Beste leden van de bewonerscommissies,

Bijgaand doen wij u het persbericht toekomen van Vidomes. Ook hebben wij het vandaag op de website geplaatst. U heeft een tijd niets van ons vernomen, maar op korte termijn ontvangt u een update. Wij hebben namelijk een verwerkersovereenkomst moeten tekenen i.v.m. de AVG, dat heeft veel tijd in beslag genomen. Ook de opzet van de diverse participatievormen heeft een verandering in de adresseringen teweeg gebracht. Thans is alles weer hersteld en kunt u medio december onze nieuwsbrief verwachten.

Met vriendelijke groet,

Sylvie Seubert, voorzitter

Persbericht Vidomes zet mooie stappen in Aedes-benchmark 2019

“Beste relatie,

Vandaag publiceerde Aedes – de branchevereniging van woningcorporaties – de resultaten van de zesde benchmark voor de corporatiesector. De Aedes-benchmark bestaat uit vijf prestatievelden: huurdersoordeel, bedrijfslasten, duurzaamheid, onderhoud & verbetering en beschikbaarheid & betaalbaarheid.

Woningcorporatie Vidomes doet het over de hele line beter dan vorig jaar
“En daar zijn we trots op!”, zegt bestuurder Daphne Braal namens het Vidomes-bestuur. Meer over de resultaten van Vidomes en de ontwikkeling die wij daarin doormaken daarin leest u in het persbericht in de bijlage.

En heeft u vragen? Dan hoor ik het vanzelfsprekend graag!”